Mechaniki:

Wstęp

Na niniejszej stronie opisane będzie podróż przez wszystkie mechaniki. Konkretne definicje rzeczy znajdziesz na wiki. Ta strona ma oprowadzić gracza/mistrza gry po mechanikach by ukazań grywalną zawartość

Tworzenie karty postaci

To najprawdopodobniej pierwsza rzecz jaką będziesz robić na pierwszej sesji, albo przed nią.
Poniżej zobaczysz kolejne etapy tworzenie karty postaci:

Informacje o kampanii

Mistrz gry powinien udostępnić ci informacje dotyczące kampanii w formie wprowadzenia do kampanii, więc zacznij od uważnego przeczytania go.

Wybór rasy

We wprowadzeniu powinna być informacja o dostępnych rasach jeśli nie ma żadnej notki, to w domyśle można grać tylko ludźmi.
Przy wyborze rasy upewnij się czy znasz jej kulturę oraz wiesz jakie ma specjalne cechy i jak one działają.

Tworzenie drzewka umiejętności i statystyki

Ilość punktów umiejętności, przy użyciu których będziesz budował drzewko znajdziesz we wprowadzeniu do kampanii. Informacje jak wygląda i jak budować drzewko znajdziesz tutaj. Informacje o tym jakie umiejetności specjalne są dostępne i z jakim kosztem dowiesz się z wprowadzenia do kampanii. Dalej drzewko będziesz budował przy użyciu wzorców: awansu i specjalizacji. Umiejętności możesz też tworzyć samemu, opis jak to zrobić znajdziesz tutaj.

Ekwipunek początkowy i majątek

Historia tworzonej postaci

Przypisywanie cech postaciom graczy

Wzór karty postaci

Tworzenie wprowadzenia do kampanii przez mistrza gry